29.10.2018 kl. 17.30 til 20.00
og 30.10.2018 kl 10.00 til kl 12.00
Påmelding: SMS til 97775816 du kan også melde deg på kurset her
eller KLIKK HER for søvn coaching

Pris: Kurs = kr 400,-
Personlig Søvn-Coaching = 500,- pr time, beregner 2 ganger a 1 time, med 1 ukes mellomrom. Bestill time på linken overfor.

—————————————————————-

NY forskring: Du må prioritere søvn!

Det forskes mye på hva mangel på søvn gjør med oss, og eksperter ramser opp mange uheldige følger. Søvn er nemlig helt essensielt for å fungere. Mange situasjoner vi er oppe i daglig krever at vi er opplagt, observant, konsentrert og fokusert. Ta bare bilkjøring, og handtering av maskiner, mange livsfarlige. Men også for å ta viktige beslutninger, passe barn, helsepersonell, og yte best mulig i arbeidslivet og hjemme, er søvn avgjørende for å fungere.

Søvnmangel, en trigger for depresjon.

Og nok søvn kan forebygge depresjon

Mange har opplevd spiralen der man jobber mye og sover lite. Det kan gå veldig bra i en kort periode, men til slutt sover man dårligere, og presterer dårligere, anstrenger seg for å jobbe enda mer intens, og sover enda mindre. Til slutt møter man veggen og er nødt til å ta en pause.

Kjenner du deg trøtt? Kjenner du deg 100% opplagt til å gjøre det du helst vil gjøre?

Hvor mye søvn trenger DU egentlig? Vi vet at alle trenger mer søvn enn det du tror selv, men det kan variere fra person til person.

Hvorfor MÅ jeg sove?

Vi vet mye om hva som skjer hvis vi sover for lite. Men hva skjer egentlig mens vi sover og som er så viktig?

Mens vi sover, Jobber alle våre indre organ med å rense kroppen og klargjøre den for neste dag. Mens du sover blir også hjernen renset for grums, og klarnet for å yte deg maksimalt neste dag. Riktig og tilstrekkelig søvn virker positivt på hukommelsen. Det er viktig dersom du er i en læresituasjon, men også når du skal bruke din kunnskap. Du bedrer din reaksjonsevne, og kan yte mye mer. Du blir mer tilstede her og nå.

Hvordan sove tilstrekkelig, raskere og bedre?

For å sovne må vårt ubevisste sinn få lov til å overta kontrollen. Den må få tillit til og bli trenet på å ta kontrollen og utføre renseprosessene hurtig og effektivt slik at du våkner til avtalt tid, frisk opplagt og klar.

DU kan trene deg selv til dette med mental trening. Jeg lærer deg teknikker som gjør at du kan oppnå en bedre søvn. Teknikker som er kjent og utprøvd. Jeg kan lære deg å tilpasse teknikkene til deg, så de blir enda mer effektive.

Meld deg på kurs eller bestill Coaching for søvn. SMS 97775816

Kåre Skartland,
Sertifisert NLP Master Coach

med Time Line Therapy master practitioner og Certified Executive Positive Psykology